Страницы

Wednesday, April 5, 2017

TRAINING COURSE IN LITHUANIA - CALL FOR PARTICIPANTS!

Noored Ühiskonna Heaks (NYH) is promoting a call for participants for a Training Course called Formal meets Non-Formal: upgraded” which will take place from 07th until 13th May 2017 in Lithuania, Trakų.

Training Course to assist formal and non-formal education practitioners in working with human rights education issues through providing tools and methodologies.
The TC runs on the idea that the educators from formal and non-formal education settings should be working together towards solving present day challenges as intolerance, racism, youth radicalization, lack of civic participation, aiming to help young person to grow.
Objectives: 
1. Introduce human rights based approach to be used in shaping formal and non-formal educational activities; 
2. Develop understanding of non-formal education methodological principles; 
3. Improve understanding of human rights and it's values; 
4. Encourage participants to use non-formal education methods and tools in the formal education setting and invite non-formal educators to contribute to implementation of formal curriculum; 
5. Improve participants’ competencies to plan, run and evaluate human rights education workshops; 
6. Develop understanding of importance of reflection in educational activities and provide participants with the competence of guiding reflection process of youngsters: designing reflection questions and running the process; 
7. Improve participants’ competencies to adjust, adapt and create new methods based on non-formal education methodology; 
8. Create civic education workshops and/or lessons, which could be used by educators in formal and non-formal education settings; 
9.Create space for future Erasmus+ projects development and ensuring the quality of the projects through developing common understanding of Youth project quality criteria: non-formal education.

All the activities will be based on non-formal education principles and will include interactive presentations, simulations, self-reflection, group work, creative tasks, reflection, theatre, etc.
Participants’ background:
- Directly working with young people – teachers, youth workers, youth leaders, cultural workers and educators;
- Having no or little experience learning on international level;
- Willing to include topics of human rights into their daily work;
- Willing to use non-formal education in their daily work and to cooperate tightly with NGOs;
- Able to participate in whole duration of the learning process;
- Committed to disseminate project results in at local (city, municipality) and institutional level (school, organization);
- Able to understand and express themselves in English;
- at least 18 years old;
- Searching for new educational methodologies, educational philosophies to be used in daily educational work;
- Searching for new tools and ways how to work with youth;
- Searching for new ideas how to work in schools during after school educational / social hours;
- In search for ideas and tools how to address current issues in Europe;
- Searching for partners with whom it would be possible to cooperate.



This event will bring together 32 participants from Croatia, Estonia, Italy, Latvia, Lithuania, Poland, Romania. The event will be held in English. There is 2 vacancies available and participants should have minimum 18 years old and involved on the youth field.

The Erasmus + Programme will cover 100% of the accommodation, food and activities and will reimburse 100% of the travel costs for the participants – up to 150 euros. There will be a participation fee of 40 Eur. per participant.

All the interested people should fill the application form below. The application form must be sent to marco@nyh.ee

Application deadline13th April 2017




PS. Like our Facebook page and share our posts in order to have more chances to join our activities!!! Facebook: https://www.facebook.com/NooredUhiskonnaHeaks?fref=ts

5 comments:

  1. Laenupakkumine

    Kas teil on vaja kiiret laenu vaja laenu kodu, äri, osta auto, osta mootorratas, luua oma äri. Anname isiklikud laenud alates 2000. € kuni 800000 €, kupongiga määr 3%. Kui teil on vaja võtta ühendust minuga minu e-posti aadressi.

    E-post: ghauthierlegrand@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Pakume praegu rahalist toetust üksikisikutele, laenuhaidele,
    Ettevõtted ja ettevõtted on taskukohase hinnaga, lisateabe saamiseks
    palun võtke meiega täna ühendust;
    Täisnimi:
    Aadress:
    Riik:
    Telefoninumber:
    Laenusumma:
    Kestus:
    Kuu sissetulek:
    Laenu eesmärk: Pange tähele: Kõik vastused tuleb saata aadressile adshomeofsolution@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Tere, kõik, ma olen PATRICIA Thomas. praegu elab USA-s Texase linnas. Olen praegu nelja lapsega lesk ja olin 2019. aasta mais finantsseisundis ummikus ning mul oli vaja refinantseerida ja arveid maksta. Proovisin otsida laene erinevatelt nii era- kui ka korporatiivsetelt laenufirmadelt, kuid mitte kunagi õnnestunult ja enamik panku keeldus minu krediidist. Kuid nagu jumalal oleks, tutvustati mulle jumalamehele eralaenu andjat, kes andis mulle laenu 95 000 USD ja on täna ettevõtte omanik ning mu lastel läheb praegu hästi, kui peate mõne ettevõttega ühendust võtma viide
    laenu tagamine ilma tagatiseta, krediidikontrollita, vaid 2-protsendise intressimääraga kaasallkirjastaja ja paremate tagasimakseplaanide ning ajakavaga pöörduge hr Elijah poole (loancreditinstitutions@gmail.com ). Ta ei tea, et ma seda teen, kuid olen nüüd nii õnnelik ja otsustasin inimestele rohkem temast teada anda ning soovin ka, et Jumal teda rohkem õnnistaks. Kui olete sattunud rahalisse olukorda, võtke kõhklemata ühendust hr Elijaga. E-posti aadress ( loancreditinstitutions@gmail.com ). ta peab
    vastame sulle kohe, kui ta saab sinu kirja

    ReplyDelete
  4. Tere, kõik, ma olen PATRICIA Thomas. praegu elab USA-s Texase linnas. Olen praegu nelja lapsega lesk ja olin 2019. aasta mais finantsseisundis ummikus ning mul oli vaja refinantseerida ja arveid maksta. Proovisin otsida laene erinevatelt nii era- kui ka korporatiivsetelt laenufirmadelt, kuid mitte kunagi õnnestunult ja enamik panku keeldus minu krediidist. Kuid nagu jumalal oleks, tutvustati mulle jumalamehele eralaenu andjat, kes andis mulle laenu 95 000 USD ja on täna ettevõtte omanik ning mu lastel läheb praegu hästi, kui peate mõne ettevõttega ühendust võtma viide
    laenu tagamine ilma tagatiseta, krediidikontrollita, vaid 2-protsendise intressimääraga kaasallkirjastaja ja paremate tagasimakseplaanide ning ajakavaga pöörduge hr Elijah poole (loancreditinstitutions@gmail.com ). Ta ei tea, et ma seda teen, kuid olen nüüd nii õnnelik ja otsustasin inimestele rohkem temast teada anda ning soovin ka, et Jumal teda rohkem õnnistaks. Kui olete sattunud rahalisse olukorda, võtke kõhklemata ühendust hr Elijaga. E-posti aadress ( loancreditinstitutions@gmail.com ). ta peab
    vastame sulle kohe, kui ta saab sinu kirja

    ReplyDelete
  5. Tere daamid ja härrad, kas vajate rahalist abi? Mina olen Susan Benson. Olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas vajate projekti lõpetamiseks ärilaenu, isiklikku laenu, hüpoteeklaenu või laenu? Kui teie vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole. Pakume igasuguseid laenuteenuseid, sealhulgas pikaajalisi ja lühiajalisi laene. Lisateabe saamiseks kirjutage meile e -posti teel: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) või saatke mulle otse WhatsAppis sõnum: +447903159998 ja saate kohe vastuse.

    Oleme terviklik finantsteenuseid pakkuv ettevõte ja oleme pühendunud, et aidata teil täita kõik teie soovid. Oleme spetsialiseerunud struktureeritud finantslahenduste pakkumisele üksikisikutele ja ettevõtetele kõige tõhusamal ja kiireimal viisil.

    Siin on mõned põhjused, miks peaksite meiega laenu saamiseks ühendust võtma;
    * Mugavus - saate laenu taotleda igal ajal ja igal pool.
    * Paindlik summa - teie otsustate, kui palju soovite laenata.
    * Kiire otsene rahastamine - saate laenu 24 tunni jooksul pärast kinnitamist.
    * Paindlik intressimäär - taskukohane intressimäär 3%.
    * Kõrged heakskiidumäärad - teil on 99,9% võimalus laenu saada
    * Paindlik tagasimakse - Te peate valima tagasimakse kuupäeva kas iganädalaselt, igakuiselt või kord aastas, kestusega 1-30 aastat.
    * Lihtne veebipõhine rakendus.
    * Isikupärastatud juhendamine ja asjatundlikkus.
    * Varjatud tasusid pole

    Ära kaota võimalust rahapuuduse tõttu. Võtke kohe ühendust minu ettevõttega, me saame teid laenuga aidata, sest oleme aidanud paljusid üksikisikuid ja organisatsioone, kes on kogu maailmas rahaliste raskustega silmitsi seisnud.

    Meie laenupakkumise kohta lisateabe saamiseks saatke meile oma laenutaotlus aadressil
    E -post: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp/Telegram: +447903159998

    Vahendajad/konsultandid/maaklerid on oodatud oma kliente tooma ja on 100% kaitstud. Teeme täie kindlusega koostööd kõigi asjaosaliste hüvanguks.

    ReplyDelete